Siirry suoraan sisältöön

Gratis levering ved ordrer over 600 DKK ::: Produkterne er fremstillet i Tyskland

Valuta: DKK

Leveringsbetingelser

Disse leveringsbetingelser er gyldige fra den 12. september 2025.
Webshop

LuxMe Oy
Heikunantie 9 C 15
02680 ESPOO
+358447499885
info@emmibutik.dk
www.emmibutik.dk
FI2628404-8

Butikken sælger produkter til myndige privatpersoner. Produkternes priser inkluderer moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priser og leveringsomkostninger.
Bestilling
Produkter bestilles i webshoppen ved at lægge dem i indkøbskurven og betale indholdet af kurven via onlinebetalingsløsningen. Alle kundedata behandles fortroligt. De kontaktoplysninger, der anmodes om i forbindelse med bestillingen, anvendes kun til levering af ordren eller til at løse eventuelle uklarheder i forbindelse hermed, medmindre andet er angivet særskilt. Når du bestiller i webshoppen, forventes det, at du har gjort dig bekendt med og forpligtet dig til de leveringsbetingelser, der til enhver tid er gældende.

Betaling og betalingsmetoder

Betalingstjenesten leveres af Kustom Checkout, hvor du kan betale sikkert med de mest almindelige betalingsmetoder. Du kan benytte danske netbanker, de mest anvendte betalingskort (Visa, Mastercard, American Express), faktura- og delbetalingsmuligheder samt mobile betalinger (MobilePay, Apple Pay, Google Pay).

Kustom Checkout fremgår som betalingsmodtager på din kontoudskrift eller kortfaktura og videreformidler betalingen til forhandleren. Kustom Checkout er registreret som betalingsinstitut og står under tilsyn af de relevante myndigheder.

Ved reklamationer og spørgsmål vedrørende din ordre bedes du først kontakte vores webshop.

Kustom AB
Organisationsnummer: 559463-5038
Adresse: Brahegatan 10, 114 37 Stockholm, Sverige
Momsnummer: SE559463503801
E-mail: info@kustom.co

Ordre- og betalingsbekræftelse


Når vi har modtaget din ordre, sender vi dig straks en ordrebekræftelse pr. e-mail, hvor dine ordreoplysninger fremgår. Kontroller altid indholdet af ordrebekræftelsen. Hvis du har spørgsmål, skal du straks kontakte vores kundeservice. Gem ordrebekræftelsen, hvis du får brug for at kontakte kundeservice. Når du henvender dig til kundeservice, skal du altid have dit ordrenummer ved hånden. Kontroller altid, at pakkens indhold stemmer overens med de produkter, der fremgår af ordrebekræftelsen.
Du kan kontakte vores kundeservice på følgende oplysninger:
LuxMe Oy

Heikunantie 9 C 15
02680 ESPOO
+358447499885

info@emmibutik.dk
www.emmibutik.dk
2628404-8

Leveringsmetoder og -omkostninger


Leveringsomkostningerne inkluderer porto og emballage. I indkøbskurven viser vi et estimat af de forventede leveringsomkostninger baseret på den primært anvendte leveringsmetode. De præcise leveringsomkostninger ser du, når du har valgt den ønskede betalings- og leveringsmetode for ordren. De tilgængelige leveringsmetoder afhænger af indkøbskurvens indhold og samlede vægt. Ved kassen kan du vælge den leveringsmetode, der passer dig bedst, og her vises også de nøjagtige leveringsomkostninger.

Leveringstid

Vores normale leveringstid til Danmark er 2–5 hverdage. Eventuelle undtagelser fra de angivne leveringstider er beskrevet, hvis der er produkter i kurven, som er udsolgt fra lager, og vi meddeler dig også straks efter bestillingen, hvis der opstår forsinkelser.
Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af force majeure eller for indirekte tab som følge af forsinkelser. Webshoppen informerer på sine sider om eventuelle afvigende leveringstider.

Fortrydelsesret
Du har ret til at annullere denne ordre inden for 14 dage uden at angive nogen grund. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor den sidste varelevering er modtaget, eller for downloadprodukter fra det øjeblik ordren er modtaget. Læs venligst mere om de omkostninger, der påløber ved fortrydelse. Bemærk, at kun produkter, der stadig er forseglede, uåbnede og ubrugte, kan returneres. Hygiejneprodukter såsom ultralydstandbørster, -apparater og kosmetik må ikke åbnes eller afprøves – kun produkter, der fortsat er uåbnede, kan returneres.
For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os din beslutning om at annullere ordren på en entydig måde (f.eks. med brev pr. post eller e-mail). Du kan også benytte vores returformular, som kan udskrives, men dette er ikke obligatorisk. Bemærk, at kun produkter, der stadig er forseglede, uåbnede og ubrugte, kan returneres. Hygiejneprodukter såsom ultralydstandbørster, -apparater og kosmetik må ikke åbnes eller afprøves – kun produkter, der fortsat er uåbnede, kan returneres.
For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt, at du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fristen udløber. Bemærk, at kun produkter, der stadig er forseglede, uåbnede og ubrugte, kan returneres. Hygiejneprodukter såsom ultralydstandbørster, -apparater og kosmetik må ikke åbnes eller afprøves – kun produkter, der fortsat er uåbnede, kan returneres.

Virkninger af fortrydelse
Vi håber, at du er tilfreds med din ordre. Hvis du imidlertid ikke er helt tilfreds med din ordre, tilbyder vi 14 dages returret for produkter, der stadig er forseglede, uåbnede og ubrugte. Hygiejneprodukter såsom ultralydstandbørster, -apparater og kosmetik må ikke åbnes eller afprøves – kun produkter, der fortsat er uåbnede, kan returneres. Bemærk venligst, at leveringsomkostninger ikke refunderes, hvis den endelige ordreværdi efter returneringen falder til under 600 DKK. Hvis du ønsker at foretage en returnering, kan du anmode kundeservice om en returkode til returneringen. Bemærk venligst, at ordres leveringsomkostninger ikke refunderes, og at returens leveringsomkostninger på 75 DKK betales af kunden. Hvis ordres endelige værdi efter returneringen falder til under 600 DKK opkræves kunden også forsendelsesomkostningerne for ordren på 65-75 DKK afhængigt af den valgte leveringsmetode.
Du skal sende varerne tilbage uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt fortrydelsen. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af den nævnte 14-dagesperiode.
Du er kun ansvarlig for en eventuel værdiforringelse af varerne, der skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og funktion.

Ikke-afhentede pakker
Manglende afhentning betragtes som en returnering, og i sådanne tilfælde fratrækkes de faktiske leveringsomkostninger i henhold til den valgte transporttjenestes gældende listepriser fra tilbagebetalingen.

Problemer
Hvis produktet er forsvundet eller beskadiget under transporten, eller det på anden måde ikke svarer til din bestilling, skal du meddele fejlen senest 14 dage efter modtagelsen skriftligt til den adresse, der er nævnt i afsnittet Fortrydelsesret og returvilkår, eller ved at ringe til det telefonnummer, der er angivet i kontaktoplysningerne. Hvis pakken tydeligt er blevet beskadiget under transporten, skal du straks reklamere over for det valgte fragtfirma.